czwartek, 21 lutego 2013

Arabic/cat eye Makeup inspired by digitalgirl13

Witam was kochane bardzo serdecznie i zapraszam na kolejny makijaż.

 Tym razem postawiałam na kocie oko z dosyć wydłużoną arabską kreską. Makijaż inspirowany tutorialem użytkowniczki digitalgirl13. Link do filmiku:

 http://www.youtube.com/watch?v=dkCOQRlLQgw 

Jako bazy pod cienie do powiek użyłam produktu z firmy DAX Cashmere, od wewnętrznego kącika oka do ok połowy powieki ruchomej nałożyłam złoty cień z paletki Sleek The Original, jest to bardzo jasny odcień złota, następnie na pozostałą część ruchomej nałożyłam cień w kolorze starego złota o wykończeniu perłowym z palety 180 kolorów Beauties Factory. Ruchomą powiekę wykonturowałam cieniem czarnym, słabo napigmentowanym, również z palety 180 kolorów firmy Beauties Factory, łuk brwiowy rozświetliłam cieniem kremowym o wykończeniu satynowym również z tej palety. Linię wodną oraz dolną powiekę zaznaczyłam czarną kredką z AVONU Super Shock, następnie wykonałam wydłużoną kreskę linerem w żelu z Catrice. Brwi zaznaczyłam burgundowym cieniem z paletki NYC do Smokey Eyes, który aktualnie najbardziej pasuje mi do koloru moich włosów. Rzęsy wytuszowałam maskarą ekstemalne pogrubienie z Eveline, na zdjęciach są 3 warstwy tego tuszu. Następnie podkład Long Lasting Mat z Bell i  puder sypki z Yves Rocher. Twarz wykonturowałam bronzerem wypiekanym z Yoko, oraz rozświetliłam szczyty kości policzkowych rozświetlaczem z Essence z limitowanej edycji Circus. Na usta nałożyłam pomadkę z Vipery w odcieniu 67.. no i chyba to by było na tyle...

Zapraszam do komentowania oraz obserwowania

LadyLuthien







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz