wtorek, 9 kwietnia 2013

Moja wersja makijażu Patrycji Markowskiej z programu the Voice of Poland



Witam was kochane bardzo serdecznie !

Dzisiaj zapraszam was na makijaż inspirowany wyglądem Patrycji Markowskiej w programie The Voice Of Poland, czyli ciemnobrązowy makijaż oka z czerwonym akcentem muśnięty złotem. 
Muszę przyznać, że czasem przeglądając babską prasę, internet czy telewizję całkiem przypadkiem natrafiam na taki makijaż po prostu "must have", wtedy zasiadam w moim zacnym centrum dowodzenia i zaczynam tworzyć... Właśnie ten makijaż Patrycji zaczął do mnie "dźwięczeć" więc pomyślałam że właśnie taki makijaż chce mieć na swojej twarzy. Wyszło podobnie, choć nie tak samo, bo wiadomo to tylko inspiracja. Na górnej powiece mamy typowe cieniowanie w literę V, wykonane dwoma ciemnymi brązami, beżem oraz czernią, pod łukiem brwiowym nałożyłam biel zmieszaną z jasnym beżem, całość dobrze roztarta aby utrzymać odpowiedni gradient kolorów. Makijaż utrzymany w matach. Na dolnej powiece mamy czerwono burgundową grubą kreskę, odpowiednio roztartą oraz w wewnętrznym kąciku i na około 1/4 długości powieki iskrzące, perłowe złoto w dość żółtym odcieniu. Na linii wodnej czarna kreska oraz na powiece górnej czarna, dość długa kreska (ponieważ jestem kreskomaniaczką) i dobrze wytuszowane rzęsy. Na twarzy klasycznie: podkład, puder, brązer w zimnym odcieniu, róż do policzków w kolorze brzoskwiniowym oraz rozświetlacz w odcieniu złota. Usta pozostawione w odcieniu nude.

Wszystko prezentuje się tak jak poniżej na zdjęciach, zapraszam do komentowania:)

Moja inspiracja:

Moja wersja::





 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz